Monday, March 19, 2007

分 明。



湖光與山色。我在紐西蘭的日子。

4 comments:

Anonymous said...

轉新工,咁舊公司即係要請人囉~我想做你舊時個份工喎,介紹下得唔得先?人工唔駛太高,只要好似你咁可以月洗幾萬去買靚衫就ok 啦~ 上工時間都無所謂,只要好似你咁日日可以用六小時上下網就ok啦~

至於優點,是你有的缺點,我都無囉。其他的問題,我都好易話圍啫。

幫下手啦,唔該哂。^^"

Anonymous said...

嗯~ 明白了,請0左人0拿,無計啦~

祝你新工愉快啦~ 不過你以後冇咁自由寫Blog, 咩虛榮唔到囉~ 會唔會鬱到結腸癌呀? 冇, 我話自己0者。哈。

有時,都幾想結識下你0嫁,不過有好多人都係只可以遠觀唔可以近望0既,咁唸落到係無謂囉~

btw, good luck!!!

zz............. said...

今天才看到這兩個留言。假如你真想做我的工作,我是真可幫你搭搭路的。新來的那位同事,做了2天,已有想辭職的念頭。她說太忙又多功夫要做喎,唉。人工方面,是普通OL的價錢囉,8千。但你有足夠時間可在公司炒股票,我的買衫錢,全是如此賺來的。

遠觀當然比近望好,我雀斑多。

Anonymous said...

我也是躭了兩天才看到你這留言,然後又花了兩天來計算你的八千大元投資學,冇,點都要計0下到底制唔制得過呀嘛~~

0拿,你成日話由元朗坐的出中環上班,咁交通費100元一天點都走唔甩掛, 再者, 一日三餐吃外邊,100元一天都係走唔甩掛,再加一個菲傭3千2,咁你一個月的開支剩係這三大基本開支已是:
交通...............3,000
飯錢...............3,000
菲傭...............3,200
========================
合計...............9,200#

嘩,負開支喎,你仲有咩錢0拿來投資呀!!!!係咪份工仲有d下欄錢無講呀!!!!!哈~

無, 我都係無聊, 同你隨口嗡0下啫~真係唔係寸你0既~~ 哈哈~~

咩話, 唔好笑??!! 咁, 算囉~ =.="

--------------------------------
and 你份新工的情節有d 誇喎~ 2,3日就咁friend?? 係未打過工的人先會咁唸的~ 仲要吃你咬了一口的包包, 係唔係一早識你0既,或者, 就一定係暗戀緊你囉~