Friday, June 01, 2007

hh。

21 comments:

Anonymous said...

Loose fit. Loose fitting.

C.D said...

0745都還可以,1200就不能了。(^.~)

D.

zz............. said...

"進"唔好吃架?....你有無去過橫須賀(扒王之王隔離)樓下間日本食肆,club x 隔離那間(我失憶),吃中華冷麵都ok.

同埋我其實想去snoopy餐廳試下囉....

C.D said...

Snoopy餐廳係未即是Charlie Brown Cafe呀?

D.

zz............. said...

係呀係呀,近海邊那間.

C.D said...

啊!咁你有興趣它的早餐嗎?^^

D.

zz............. said...

但咁早開左未呢?
我同朋友曾在源記吃早餐,佢點左個牛肉雞蛋三文治,哇,油到呢!佢之後返到公司狂all囉,好灰。

C.D said...

Mon - Sat(7:30-12:00)
Sun & 紅日(9:00-12:00)

可以去試喇 ^^

D.

zz............. said...

哇,好野!你都在尖東返工?我地真係可以一齊去吃喎~~~~假如你唔驚生普人的話.

C.D said...

sure ^.~

D.

C.D said...

那妳呢?
驚唔驚我這個親愛的陌生人呢?

D.

zz............. said...

少少驚,我會口窒窒......(個度d早餐,係咪有snoopy個樣既呢?)

C.D said...

口窒窒...唔使驚喔!
唔使十五分鐘自我介紹,唔使帶resume架^^
我問過喇!原來早餐有A-G揀架!
coffee個面呢就會有snoopy or charles brown果樣囉!

下星期我地去試好嗎?

D.

zz............. said...

好野~~~~好呀!!!!!下星期去試呀,我都好耐無偷過野啦!

C.D said...

不用怕,不用怕。
做朋友不用事先諗定講乜架!
因為我都無諗過要up d乜,所以不用做預習的。^^
不過,事先聲明,政冶、股票、胭脂水粉,我通通沒有研究架,所以呢part可以skip左去...

咁...我地還要一同吃早餐嗎?

D.

zz............. said...

咁一齊偷野啦!你返幾點?我返0830。吃0745好無?

C.D said...

好!就咁決定!
呢個745行動,日子我地電郵商討。
我怕呢度講,到時你D粉絲坐滿人地個場呀!^^

D.

ah-yun said...

唉﹐等我仲諗住去部你地添。(我仲係超級snoopy迷丫。)

見陌生人﹐好似好好玩咁呢﹐似唔似blind date丫?

嘻。

zz............. said...

已send你電郵. :-)

又,一舊雲無得去,不如等我偷d野俾你.

C.D said...

小雲,妳有什麼想我們「拿」給妳的嗎?

D.

ah-yun said...

不如偷個snoopy或有snoopy既樣既野丫﹗^^

唉﹐我會係大海(數千里之外)既另一邊望望你地架喇……