Saturday, August 04, 2007

2046。

7 comments:

Anonymous said...

黎華和愛。等待。消失。再等待。希望。在前。2046。見。

嘿嘿~ 亂嗡~ 嘿嘿。

zz............. said...

2046是牛肉乾的牌子來的.

Anonymous said...

2046。牛肉乾。黎華。午夜。吃掉。撐。到。死。

哇~哈~哈~

zz............. said...

!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

我等著你回來....
我等著你回來....

(要用國語唱出喎~ )

你會唔會又睇到好多個!!!!!!!!!!! 咁呢??? 呵呵~

zz............. said...

究竟,sssssss是不是季節呀?

Anonymous said...

妳應該知我不是.....

我查實只是個很無聊的人,恭喜你喎,咁快新工就有著落,唔0駛坐在家裡「0勾」臭,好事來的,喂,咁你依嫁這份就走的工有冇做到一年呀???新工有冇25k呀??做個議員助理都25k,這份大財團的跨國公司點都唔會少過25k啦~~冇都係八卦下啫~

and 其實我覺得你都好勁0下喎~見0親工都實得咁0既,得閑寫d見工心得,例如「問和答」出0黎幫0下人都好呀!你又成日話要sharing ,咁share 這些都幾呀,咩當係回饋0果網比你咁多得著囉~