Friday, November 14, 2008

青梅竹馬。

8 comments:

聶秀康 said...

請問妳在h&m試的乾濕褸是cdg嗎?因要千多元.

zz............. said...

對呀是cdg

聶秀康 said...

下!新聞話好快賣完,D人似走水貨呀.妳那邊竟然齊碼!?今晚在mk h&m勁多自由行即場就試似大撻地!

Anonymous said...

話時話,攪咁7多花臣通常都會死得好慘,米以為好浪漫.係呢你有冇預備定人情比火車西呀?佢嫁得咁款喎.

zz............. said...

.............浪漫還浪漫,但不排除好快又分手.........所以我唔會預備人情俾佢囉.

Anonymous said...

ha ha give me 5,我好佩服妳呀!難怪妳不能展現真身,我真係信妳通街都係仇家.
我都想寫卜爆下我週圍的變態朋友畸形行為其中有一位我相信係火車西的結拜兄弟,會吾會比人發現架,點樣登記...?

聶秀康 said...

think Cecilia may propose by someone she love. her smile was so sweet don't feel any sorrow.

聶秀康 said...

是最近拍的嗎?睇樣西先生真係好蜜運成功wor...!儲定銀兩.