Tuesday, December 15, 2009

匆 匆。

4 comments:

高柏飛 said...

hello, 不喜愛看電視的 zz, 不知你有沒有看過"mentalist" 這套電視劇呢?今晚播的已是今個 season 的 finale 一集了,我覺得劇中主角,其實有 d 似你的,明明內心很悲痛(因為老婆和女兒是間接被他害死的),卻日日時時刻刻掛個大笑臉係臉上,好慘囉!

因為你的快樂不是由心而發,所以你是好難明白幾時是那時和甚麼是甚麼的,最近聽「菜欄」引述倪匡的話說︰

痛楚是你割一刀在手臂上,你會感到痛的,心痛是你去想它才會痛的,你只想一些快樂事,就不會感到心痛了。(大意如此!)

真的很喜歡倪匡的智慧,道理寫得很顯淺又易明,只消兩句就明晒!好勁!

順便祝你聖誕快樂!
(每年見你都會為聖誕好雀躍似的,唔知你仲會唔會希望聖誕老人送你禮物呢?^^)

高柏飛 said...

唉呀!其實我都係亂嗡一通,學人扮0下勁0乍,你睇完就算啦!唔0駛理我的!^^

zz............. said...

我有看mentalist呀,看過幾集。但我的快樂,是由心而發的喎,如果此時此際我還有什麼埋怨的話,天父都該送我落地獄吧。

聖誕確讓人好雀躍,若果真有聖誕老人,我想他去關注多些,在這個日子失戀的人囉。聖誕失戀,真的好慘!

高柏飛 said...

喂,我都話0左,我是扮勁囉~真係唔係話你「假」呀!咪咁啦,攪到我有 d 唔好意思!唔怪得成日比人話我中文渣,sorry~ ^^|||

好想知西先生送 d 咩0野比你,不過,我諗多數都是有驚冇喜多囉~記得貼出來 sharing 一下好冇?hehe~