Sunday, February 28, 2010

20091220。

5 comments:

高柏飛 said...

hello, 生日快樂!

不如一起去睇戲囉,我想看「歲月神偷」or「天生不是寶貝」,你有冇興趣?有就比你是但間一套先。

不過我真係唔識你,又從冇和你通過電郵,你驚唔驚先?

(香港云云 OL 中的一員)

Anonymous said...

我也預祝 你 生日快樂!

不過,沒有打算約你去睇戲。看動物不是更有趣嗎?
沒什麼,只是看完你包包泡湯一文,覺得你不慍不火,就到涅磐境界。

高柏飛 said...

算吧啦!其實,同三唔識七的人睇戲,我都驚悶的。

zz............. said...

謝謝呀.
看電影與看動物都讓人好開心.
同三唔識七的人睇戲又沒想像中咁悶,因為係睇戲嘛,唔係睇對方丫嘛(除非你成個周秀娜咁囉,咁我就牛咁眼係咁望你).

又,"涅磐境界"咩唻架?即係升仙呀?我中文好差,唔好俾咁深既字我,唔該.

Cafe' Monster said...

嘩...我又約你去睇戲....