Thursday, March 25, 2010

0638。photo by kong。

抑鬱的藍色。

有段時間,我常定時在清晨五點醒來。天還未亮,黑黑沉沉的。倚在窗前,看第一線像魚肚的光。

這是第三張他拍下眼底的景色與我分享。


有一次,他與我提到「心動」那套電影。說金城武每每在思念的情緒裡,都會拍下天空的雲彩,來投以對女主角的牽掛。他說,屢屢為了這個情節而悸動。也許年紀大了,這種情懷也被歲月漸漸消磨掉。

於我,很惦念一個人的時候,只懂不停寫信給他。

現在時代進步,以手機拍下照片後,不用等沖晒,直接傳送給對方就可以了。雖快捷,卻少了那種等待的浪漫。

5 comments:

高柏飛 said...

喂,我仲未睇「天生不是寶貝」,我諗我明天會去百老匯電影中心睇,有緣就~~>見啦!

(我諗我應該feel到你的,如果你來,因為你夠衰?!哈。)

高柏飛 said...

寫錯字添!應該是,因為你夠「爽」至0岩的。

zz 知名度咁高,到時會唔會有好多人走去博一博睇下睇唔睇到zz 的盧山真面目呢?定係大家都知 zz 係唔會去的哩!

(可能已經有地下賭莊開0左個盤賭zz明日會唔會去。因為其實我唔係 OL ,係砵蘭街的小混混,左清龍,右白虎果隻囉。唉!實情係我係公司悶到嘔至真!)

zz............. said...

好明顯你係大冗員一名啦.

高柏飛 said...

咁你又錯啦,錯哂添!我悶到嘔,只因這間公司d文化是靜到連蚊飛過到會聽到聲0者!無哩生氣果隻囉~ZZZZzzzzz~(好多隻zz飛下飛下囉,明哂啦!你。係咪。)

容錦昌 said...

哈!呢位講野好好笑喎!