Thursday, April 15, 2010

想與你一齊玩。


想與你一齊玩...............................應該好開心的。

31 comments:

Cafe' Monster said...

我想要一盒呀, ZZ姐姐...

zz............. said...

好的,你夠膽(死)就在這裡留下地址給我!電郵絕不受理.

eva654321 said...

我都好想玩。

Cafe' Monster said...

使唔使咁絕呀...大小姐

zz............. said...

一係,送盒異形模型俾你囉......

高柏飛 said...

喂,我想要那盒「慘絕人x」的異形模型喎~

zz............. said...

!!!!! (黐線架?!)

Cafe' Monster said...

你對讀者好好啊~~~~嗬~~~高八度(慘叫)

高柏飛 said...

咁,你幾時攞比我先?????

Anonymous said...

捐出去俾慈善機構都得喎。

zz............. said...

捐唔係唔得,但要call搬運公司唻拎囉,而且去到慈善機構,會唔會俾人小先? 老人院會唔會要先?!

高柏飛 said...

無聊,依嫁有人話要,你又唔比!

ZZZZZzzzz......

Anonymous said...

真係老人院都唔收?我諗我住果間灣仔鵝頸橋老人院會收卦!不過哩,值600蚊美金喎,都係快D叫西先生放上eBay賣左佢啦,放過V小姐同你啦。

高柏飛 said...

好明顯,黐膠線的人是你喎~ 電話都帶兩個出街,懶勁!

阿西(超級靚仔果個哩!!!!<---好明顯,我這句是拋磚引「異型」囉~)既然咁煩那盒0野,點解唔比我啫?????妖!

Anonymous said...

高柏飛小朋友:你性格好分裂呀!

高柏飛 said...

學呀黃子華0尋晚話齋,「你都好謝霆峰得0黎,又好黎明下喎。」咁講,你明唔明呀無名人???????

高柏飛 said...

喂,點呀?幾時比呀?我都可以好十級煩的喎!!!!!!!!!!! 再唔係,去工廠區伏你啦呀!!!!!!!!!!!

zz............. said...

佢賣左勒!!放過我可以嗎?

高柏飛 said...

錯啦!其實我想識你就真啦!

Anonymous said...

好煩呀~~~~~~寃鬼一樣~~~~~~~~~~~~~


阿容

高柏飛 said...

人和鬼真的有分別嗎?鬼是寃的,充其量也只煩你一下,給你一點小痴纏,但人呢?人心的邪惡,就像無底潭,隨時淹死你都得,基督說︰「若有人打你左邊臉,讓他打埋你右邊臉啦!」可是,現實中,有那個有如此的大愛呢?工作間,最偽善的,莫過於基督徒,基督的教堂是寧靜的,但郤無法靜馨人心,「犯罪禱告後便獲得了寬恕」,基督彷彿就是所有人為自己開脫所有罪的大門,讓所有人繼續以童稚之音,行魔鬼之惡,人魔合一。

p.s. 我其實都唔知自己想寫咩!

Anonymous said...

太過接近,興趣盡失

祇覺喜歡上妳的人好慘好傻,但妳喜歡上的人絕對不會對妳動心,所有愛意源自妳的幻想

高柏飛 said...

睇番自己頭先寫的東西,覺得自己真係唔應該因為一個爛蘋果,就貶低晒所有基督徒同事的,可能頭先氣上心頭才這樣寫,其實身邊還有很多很好的基督徒同事的,阿門!

但係就係因為個果爛蘋果的一類人,讓我無法虔誠地番教會,如果番0左十多年教會的人都只是這個樣子,我寧願自己得不到救贖算了吧!

p.s. 我都還是唔知自己想寫咩!

Anonymous said...

想用文字故作高深自己卻駕禦不來,何必?

阿容

高柏飛 said...

喂)))))))))))))
樓上的粗口容))))))))))
我唔知你話緊邊個)))))))
但,之於我,我其實是個唔識字兼成日寫錯字的人就真!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

so........扮高深????????? no way))))

至於,zz,我相信喜歡她的人,會很喜歡她,but,討厭她的人,亦會好討厭死她的,覺得她扮0野囉,但係,我呢?就真係想識佢囉,我都未試過在網上識到好朋友的,好想攞佢做下實驗囉。

不如又玩緣份遊戲囉,不過今次睇咩戲由 zz ,你來間,好嗎?

Anonymous said...

1. 係, 我係話緊你.

2. 粗口容? 我有吊七過你咩?

3. 我唔知你係男定係女, 但肯定你嘅人生好枯燥苦悶.

4. 我唔否定晌網上可以識到好朋友呢件事. 但, 先決條件係雙方面都有intention去做朋友, 而唔係死冤爛冤囉. 咁樣比較令人反感.

5. <>
坦白講, 諗左好耐都唔知你想講咩.....

阿容

Anonymous said...

補充:

5. >> 不如又玩緣份遊戲囉,不過今次睇咩戲由 zz ,你來間,好嗎?
坦白講, 諗左好耐都唔知你想講咩.....

阿容

高柏飛 said...

真唔知樓上的人做咩咁激動,唔玩講句咩得囉,駛唔駛咁呀!大佬!

Anonymous said...

你唔開心牙?

寫多兩隻字就話我激動,你其實知唔知激動點解架?

阿容

Anonymous said...

果條高柏飛係度自言自語左好耐架啦,個仆街扮細路zz都吾so佢,由得兩個癲人自己發的無可能的夢啦!佢地痴7線架!

Anonymous said...

兩個癲人? 我阿容係咪其中一個呢? 請問.

阿容