Saturday, July 24, 2010

甜。

6 comments:

高柏飛 said...

me again.

最近常在想,一個很有錢很有社會地位又事業有成的女人,到底會被甚麼"lum"到的呢?鑽石大屋名車美食華衣,一句話,真是隨傳隨到啦,奉承窩心的甜言蜜語,身邊總大有人在說說說不停吧!那...到底...像何超瓊之類的女孩子,還會被甚麼吸引到呢?會是一塊又硬又焦的「愛心牛排」嗎?又或是坐直升機夜遊維港浪漫下呢?抑或是一首骨痺到死的情詩呢?還是可以幫她解決商業難題的 partner 呢?

而你呢?又有甚麼可以"lum"到你呢?靜靜地陪你在博物館坐兩粒鍾行嗎?然後陪你由上環沿電車路直直走到灣仔?再在灣仔某咖啡館又磨上兩粒鍾?談談鎖事細碎,直到日落,然後又從晚霞待到日出,如此 one day, then day after day,會"甜"嗎?還是"悶"呢?

老馬路過,手癢來寫寫字。

高柏飛 said...

還是女人其實都只是想有個人聽聽自己說說話而已?

就像"小甜甜"的那個陳振聰,真的諗極都唔明他何德何能呢?

唉!可能我都是想有個人聽聽我說說話,所以就寫了一大堆囉~唉,同你又唔熟,都唔知點解!!!

高柏飛 said...

自言自語 part 3 ︰

我覺得你睇得 叮噹 太多囉~ 成日想有個時光機,個出口總是意想不到的,可以是石器時代,又可以是另個星球的宇宙探險,原來都有人好似我咁,幾十歲人了,還常常想有一日,如果比我遇上...叮噹...會點呢?

唉!真係唔玩啦!費事比人話我成日怨住你就唔好啦!(完)

zz............. said...

我覺得最lum的,也許是由熱戀步向生活化後,還能從點滴的日常中,常發現到他待我的好。

Anonymous said...

如果我不須要解決經濟問題,我老早就不上班了,有那麼多有趣的事可做,做也做不完,為什麼要上班。但但但。。。沒有錢,有很多有趣的事情又做唔到呀。所以,唔係話貪心,係實實際際,人工加得理想,也可以考慮留下來。(唔好話我係仇家,頂你!)

高柏飛 said...

真係比我遇到何小姐喎,但係我又無gust問她?真係...呢...無用囉...我...^_^"

喂))))廢話嗡完,我想話,我想睇 king's speech, 到電影中心睇,睇下碰唔碰到你呀!!!

最近看完你個blog,覺得你都「好灰姑娘」下喎最近!可以食個千元的bunch,d san 有冇哨牙呢, 請問?哈哈))))