Tuesday, August 05, 2008

日與夜。


8 comments:

Anonymous said...

看你的Blog (飲食穿戴)都有一段日子,有時我會想我倆是否認識的呢?不過,好快我就會否定0左這個假設,因為我覺得世上應該唔會有咁多緣份的,亂碰亂撞都會比我碰到個熟人,如果真係咁有緣,咁無理由我0地又會對面不相識的,所以,到了後來,我就認定是我想多了囉!

無呀,你話鍾意sharing 呀嘛,咁我咩寫0黎同你sharing 一0下囉,雖然好似都無咩值得sharing 的地方,但係我無聊呀嘛~

Anonymous said...

為何不能全相地貼「只穿喜歡的」或「穿戴聽看網不盡」?妳話人不要無頭東陰公的那種送給妳貼, 他人/朋友的全相妳貼得滿高興, 妳呢? 唔見得人? 妳的文章充滿矛盾!

Anonymous said...

你那些心水灣仔食店,我比較想試下「泰妃雞」,搵日睇下我倆能否有係咁有緣囉~

擇日不如撞日,就下星期一,下午七點半準時見,btw,見到就見啦~

zz............. said...

!!!!!!!!!!!!
好的.我會手拎忽然一週進店的(!)

ah-yun said...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

咩事呢???!!!!???!!!!

(幾久唔走來呢度﹐一來就十級驚嚇。)

Anonymous said...

Sorry 呀!!今日要OT,做到九點都走唔到,因為我也是一名OL呀,所以去唔到會合你本忽周呀!真係好遺憾!

BTW,你的那篇文章的評分和人氣比起香江才子陶傑和文壇奇葩李碧華還要勁喎,睇0黎你的友真的給你逼迫得好慘0下喎!

Anonymous said...

Love your blogs!

I also grew up in Wanchai.
Some stores are several generations old and they are still operating.

Give us more suggestion about the good food in Wanchai.

Anonymous said...

獨食不如互溝