Saturday, September 06, 2008

喜歡的平面廣告。

20 comments:

mm said...

What is this magazine's name?

mm said...

妳果句因為早死所還保留童真,笑到我噴粥啊!今晚食南瓜粥啊。

zz............. said...

雜誌好像是1周刊,還是milk,忘了.但重點是那個廣告喎.
但這個平面廣告,該是三四個月前的了.

mm said...

我是從apple那裡知到妳的blog,我會上去投妳票十分,沒做馬很喜歡妳的文章打算全部看一次,我都是'其後'的粉絲現在訂了梅林茂的music for films & others希望有貨吧!是在這裡下留言給妳嗎?

zz............. said...

我覺得"其後",永遠與"遺憾"掛了鉤.

mm said...

是N年前錄了下來,久不久便重看一次不須回帶彷佛從任何一個段落開始也可以接上,松田先生一身麻紗+帽子的悠然自若真前無古人藤谷小姐的優雅溫婉...靜止了的百合音樂徐徐奏起...看的、演的溶為一體。那種緩慢單調的鋼琴聲在腦海中低迴久久揮之不走。這是'其後'給我的感覺快二十年了.

Anonymous said...

hello,美女zz(逢人叫美女,應該語會咁易食檸檬0卦?),我想問0下在你書架透明盒上白色好大0舊個0舊是甚麼東東0黎呢?我係度諗會唔會係乳房or pat pat之類的東東呢?入面有冇字寫住呀?

不如我0地搵日再食過囉,好冇?

zz............. said...

那是一盞雲的形狀的燈.

mm said...

美女zz.今晚經過又一城好多店鋪都0客人,勁似03年時沙士好恐怖,我有份保險月供千元家下吾知點算好?

Anonymous said...

哦,原來是一0舊雲!都唔似!另,你那個上世紀的打字機,搬屋時重唔重呀?你的書架0汁得好整齊0下喎,都唔係你自己形容得咁唔識0汁屋0者!

anyway,晚安!酣夢!

zz............. said...

今天又下挫千多點,外面人心惶惶,但我覺得自己唔驚喎,可能是驚嚇過度後遺症......嗯,我們手上的股票,好快就會淪為廢紙,而我們,也好快會進入瘋人院......

03年給我最深的印像,是各食肆好平呀!

打字機,是一個我喜歡的老人家潘伯留下給我的。

又,這裡成了我們的討論區嗎?

Anonymous said...

港股波動收市僅跌4點 (16:13)
2008年9月18日
港股大幅波動,恒生指數收市報17632點,跌4點,成交增加至1022億元。(摘自明報新聞網)

所以,未到結局,唔好咁快自己嚇自己喎~

美女zz,好呀,咁以後,我0地私下傾呀!不過....我send e_mail 比你,你會唔會覆0架?我皮薄,你唔覆我,我會喊0架!

唔知你記唔記得,我都講過每次係公園睇到d一對對七老八十的公公婆婆,手握住手好恩愛咁坐係d椅度,我就會睇得好開心的。你寫的潘伯和潘嬸的故事,我都有印象。

我又係度諗,如果,你有埋星星燈,咁同0舊雲0羊可以湊成一對囉~

mm said...

zz美女,我試過用chips圖案的那頁mail給妳,0 回音啊!所以唯有在這裡留言搏一下囉知妳喜歡距離感,妳有心情便留低三兩隻字吧!ps.沙士雖然可怕但我從來未見過香港咁清潔靈靜,我很愛這樣香港。

mm said...

我係困難戶冇貨(股票)在手,應該吾洗入瘋人院的。

Anonymous said...

喂,美女zz,今晚約你去睇戲好唔好?睇戲好呀,唔0駛講0野,唔怕陌生,又唔怕生蒲,黑麻麻,睇完,有興趣就去吃夜宵,無興趣,就bye bye 都唔0駛講,鬆人就得。

我想睇mama mema,ua 時代,七點半,ok?各自入去睇就得啦,唔0駛等咁麻煩,see you then。

btw,不如你又帶番上次果本忽周,好冇?今次堅的,你唔去,我都會去。風雨不改。

zz............. said...

對呀對呀,你提醒了我,那時香港是何其的清潔。喂,其實我們都算伴著香港成長喎。(咩事呢?!)

zzlai.com那版薯片的電郵版,我甚少去查電郵的。可email去thyme27@hotmail.com

何解在這裡約睇戲呢?好明顯你是沒有誠意的。仲要各自入場?!咁約唻做乜鬼?

Anonymous said...

我都不知幾有誠意,我真係風兩不改,去了。

約0黎做0羊?緣份這遊戲是這樣玩的嘛,有綠自會有feel的,可惜,我feel 唔到你有去呀!

btw,mama mia,歌係幾好聽,不過劇情就好老土,又冇d人講得咁好笑,雖然梅麗史翠寶d歌唱得比想像中好,簡直就是多才多藝的人板,真係點夠佢玩呀!結論是,有時間多,這套戲可以拿來攝場的,如果唔係,唔睇都唔係你的損失喎~報告完畢!祝安睡!酣夢!

mm said...

ZZ美女,多謝留言!D相好靚人又出眾,果然質數網友!ps,今晚妳冇寫blog有D失落添,吾通上左隱?妳的舊文章睇到 May2007了,內容很精彩兼有共嗚呀!

zz............. said...

嗯,我想話呢,唔駛叫我zz美女我都會覆既,唉。

3妹 - 袁小DA said...

this ad. is very good ar~~agree!!!
and....to response to this ad, i also agree that pic should print out....real photo which we can touch is very good feel.....
just looking on the monitor is not enjoyable enough~