Tuesday, September 23, 2008

只想跟你結伴去。

9 comments:

mm said...

where is this place? Australia airport?

Anonymous said...

有!但是小姐,你想看多少錢的飛呀?太貴,我這個窮鬼OL比唔起的,仲有就是日期和時間呀!

不知應你這個呼籲,我排第幾號呢?人太多,我又要諗0下啦!不過,話時話,我驚自己會睇到睡著,兼流口水喎~ ^^|||

Anonymous said...

BTW, 以前在萬綠叢中...的留言版都成了討論區0拿,那時小姐好像還蠻高興似的,但現在卻.....嗯,女孩都是這樣子嗎?雖則我都是女人仔一名,但可能我個性比較直接,真的弄不懂喎....

還有,就是小姐很多時都會把和網友的會面(約會?)OR即將會來臨的約會公諸在網誌中,這樣,跟直接來這裡相約又有何不同呢?同樣地,都無0物PRIVACY 0架啦,RIGHT?

Anonymous said...

小姐, 你間0物公司0黎0架, 成二百幾人, 應該可以afford 得起用一d mpf 的 software的, 就算係匯豐銀行, 如果你係佢地的客, 佢地都比個software 你用, 唔0駛記架,傻人!

咦,好似唔叫你美女zz,你就唔so 我咁喎~ok fine, no problem, 自動消失是我的強項0黎的。

zz............. said...

mpf當然有一套system,但未入mpf那個system前,要做一張sp-sheet,集齊所有資料的.mpf的計法自然可以用電腦,但何時將新人的IN65 FROM遞入是另一個問題,要考慮截數及加入的時間,否則條數永遠BALANCE唔到架!OK,可能我蠢囉.....

萬綠的留言板,哇,你知道哪?那簡直是冰河時期的事了.那些約會或即將的約會,只是想與人分享,因為我又遇到(或將遇到)好人呀.與私隱無關的,只有不想說的,才叫私隱.

Anonymous said...

你今年唔好再唧茄汁了
這是惡作劇 不是笑料

zz............. said...

對呀,結果害人終害己.

Anonymous said...

唉!幾時遞? 哈,聽你咁講,我都係覺得你係傻人0黎0架!你個mpf software 個自動幫你generate 新加入members in another sheet,咁你到時交錢的時候連埋張in65入埋就得0架啦!唔0駛凸登分開遞的,and 市面上其實有好多software 係連埋salary 和 mpf 一齊計埋比你的,你仲可用埋拍拍卡,加埋其他揚揚喇喇0野,計糧可以好鬼easy的,得閒就call 兩個sales 上去你公司說明一下比你,包你明晒,幾x蠢都一定明的。

以你間藥廠的size,少少錢你老闆沒埋由唔批的!(?)

不過話時話,用excel,其實都可以好easy的,只要你set 得好!不過salary咁confidential,無理由叫你e_mail 比我睇0架,真係無辦法幫你喎!只好叫 god bless u 啦!

唉!我又多鬼事啦!其實真係唔係好關我事的!

Anonymous said...

其實我覺得睇穿戴,卻要在這裡做response,好怪囉~ 都唔知做咩咁0既!所以我都係留埋這個言,就算數啦,費事又比人話我多鬼事!

bye & sweet night 啦!honey!