Monday, April 13, 2009

淚 滴。

5 comments:

Anonymous said...

好心你幾十歲重係度扮細路攪整餅,人地講到明有親密朋女就吾好攪人,吾開心就死反屋企瞓又扮可愛扮cool扮底能.

beryl said...

to ZZ,

我支持你的朋友觀、我支持你繼續可愛!

別理這種無聊人!這種留言別理它!

有些人總係又要睇又要鬧,然後留低惡言給作者,而好明顯,留這的人絕對是妒忌zz你,想你唔開心先至整段咁既留言係度。

唔好為這種人唔開心,佢個心咁黑日子一定唔好過,可能就係吾開心冇朋友只可以「死返屋企瞓」既人,佢可能想全世界同佢一樣咁可憐。

祝福呢位留言既人可以好似zz咁可愛有咁多好朋友。

Anonymous said...

屌...白痴人至會覺得呢種人可愛.
究竟有冇睇清楚篇文講乜?盲目追捧.可憐好似係妳多些喎!

可愛?妳識得人咩?見過面咩?無朋友似乎係你喎?攪埋的虛幻崇拜!
人地洗鬼你多事幹!

son

beryl said...

to SON,

咦?!你點知我係白痴來架?(唔係白痴都唔會因著你留兩次言啦)

盲目追捧又好、虛幻崇拜又好,或者係因為我冇朋友所以羡慕zz又好,我係架我係真心鍾意文字上的zz呀!

做讀者的,就係喜歡多事,唔係點叫「支持」呀!

zz的讀者beryl

Anonymous said...

to beryl

我初時都幾喜歡睇zz的文字.我係對篇文章作者有有感而發者.沒想過有什麼回應.

沒打算干洩各下的喜好.如有做成誤會實感抱歉.

son