Monday, March 30, 2009

好亮麗。

3 comments:

高柏飛 said...

我跟你現實裡是不認識的,so 我應該約唔到你看廿世紀少年了。

不如我0地約過第二套戲去睇,就等Frost / Nixon上畫,好無呀?

我,近來都好鬱郁呀!一鬱郁,就無法看書了,只能看戲,在戲院裡,粒幾鐘,盡情的投入,就唔記得自己的煩惱了,所以「小團圓」一出就買了回來,卻一直在「藕」,看幾頁便無法繼續,其實一直都不太喜歡看張女士的作品,家裡的圖書館借來的,所有張女的,我一本都無法看完,就擱下了。看她給人傳得像神般,我都有少少懷疑過自己的慧根的,but anyway, 等套戲上畫,我再電郵你呀,好無呀?若你唔答我,我就當無事發生過啦!唯有。

P.S. I am one of your super-OL fans!!!!

高柏飛 said...

sorry 呀!0岩0岩 check 0番,先知 frost / nxion 已經落0左畫,怪唔得你唔0釆我0拉,你0梗以為我玩你啦!其實,只是我太 out 0者!& 無緣啦,同你!

zz............. said...

睇第套啦!!!!!